Facebook

Subskrybuj RSS

Radosław Słodkiewicz

drukuj Polec Znajomemu

2010-09-28
Radosław Słodkiewicz - Polska siła! październik 2010

2010-08-24
Piszemy do Was z zakładu w Wierzchowie. Mimo regularnych posiłków nie wszystko idzie po naszej myśli. Kolega ma zastój na ręce i nie wie, jak przełamać tą barierę. Co byś zaproponował? Tygodniowe treningi ustalamy instynktownie, naszymi sztangielkami i sztangami są butelki. Nóg nie ćwiczymy, bo uważamy, że nie mamy wystarczająco dużo jedzenia do regeneracji tak dużych partii mięśni. Jak samymi pompkami najlepiej trenować klatkę na rozrost (dół w ogóle mi nie puchnie)? Aeroby wykonuję po treningu siłowym, czy tak jest OK? Słyszałem, że przy robieniu brzucha można stracić centymetry z górnej partii ciała, i że nie powinno się go robić codziennie – czy to prawda? Prosiłbym Cię o szczegółową rozpiskę wraz z ćwiczeniami, liczbą serii i powtórzeń. Jeszcze jedno, palimy papierosy i pijemy 2–3 kawy dziennie. Nie jemy żadnych witamin ani suplementów. Czy powinniśmy ograniczyć spożywanie kawy? Tutaj nie możemy mieć żadnych odżywek. Które z wysokobiałkowych produktów spożywczych z długą datą przydatności do spożycia mógłby Pan polecić? Co jeść, by podnieść poziom testosteronu? Prosiłbym o potraktowanie naszego problemu poważnie, bo nigdzie indziej nie otrzymamy rzetelnych odpowiedzi na nasze pytania. Pozdrawiamy, małolaci z Wierzchowa.

2010-06-28
Radosław Słodkiewicz - Polska siła! - lipiec-sierpień 2010

2010-05-19
Mistrzostwa Polski!

2010-05-04
Witam! Od zawsze Pana podziwiam, dlatego piszę własnie do Pana z pytaniem odnośnie porannego posiłku. Z jednych źródeł możemy dowiedzieć się, że od razu po pobudce należy zjeść pierwszy posiłek zawierający szybko przyswajalne węglowodany, aby jak najszybciej zatrzymać nocny katabolizm, a z innych, że najlepiej jest robić po przebudzeniu, na czczo aeroby, bo wtedy spalamy tłuszcz. Jak to się odnosi do rzeczywistości? I druga sprawa, mniej istotna, dotyczy treningów. Na razie trenuję tylko dla siebie. Czy powinienem zmieniać treningi, np. co kilka miesięcy, z tych robionych na masę na siłowe, później jakiś okres lżejszy i znów na masę? Czy gdybym cały czas budował tylko masę, jest możliwe, że po prostu bym się przetrenował i doszedł do stagnacji, mimo że trenuję dopiero od roku? Z góry dziękuję za każdą odpowiedź! Pozdrawiam, Pański wierny fan, Dominik.

2010-03-22
Dla wszystkich, którzy chcą mieć formę na lato.

2010-02-19
Cześć, mistrzu! Witam Cię serdecznie i pozdrawiam jak zawsze! Piszę do Ciebie, ponieważ doszły mnie słuchy, że jesteś już pro! Interesuję się bardzo Twoimi poczynaniami, jeżdżę za Tobą na zawody, kibicuję Ci i chciałbym wiedzieć coś więcej: co porabiasz, kiedy będziesz startował, jak idą treningi itp. Po prostu jesteś dla mnie wzorem! Mam jeszcze jedno pytanie. Wpadłem na pomysł otworzenia sklepu z odżywkami. Czy warto się w to angażować? Chodzi mi o zyski, z czegoś trzeba żyć. U nas w mieście są dwie siłownie i prawie zero dostępu do odżywek. Myślę, że mi doradzisz. Pozdrawiam jak zawsze. Twój kibic z Wolsztyna.

Realizacja: Ideo CMS Edito Powered by:
Copywrite © 2008 Wszelkie prawa zastrzeżone
Wydawcą portalu internetowego musculardevelopment.pl jest Fitness Authority® Sp. z o.o. (Wydawca) z siedzibą w Otominie, ul. Konna 40. Wszelkie prawa do treści, elementów tekstowych, graficznych, zdjęć, aplikacji i baz danych są zastrzeżone na rzecz Wydawcy lub odpowiednio na rzecz podmiotów, których materiały - na podstawie współpracy z Wydawcą – są udostępniane w portalu musculardevelopment.pl

counter_pages