Facebook

Subskrybuj RSS

Radosław Słodkiewicz

drukuj Polec Znajomemu

2011-04-20
Radosław Słodkiewicz - Polska siła! maj 2011

2011-03-22
Radosław Słodkiewicz - Polska siła! kwiecień 2011

2011-02-22
Radosław Słodkiewicz - Polska siła! marzec 2011

2011-01-19
Radosław Słodkiewicz - Polska siła! luty 2011

2010-12-22
Witam serdecznie. Zwracam się do pana, bo od dłuższego czasu śledziłem pana treningi i odżywianie, choć wiadomo, że u mnie będzie wyglądało to zupełnie inaczej, gdyż jestem amatorem. Trenuję od 4 lat i miałem 6 miesięcy przerwy z powodu nowego członka rodziny. Zupełnie nie wiem jaką mam zastosować dietę, aby zredukować tkankę tłuszczową i nabrać suchego mięśnia. Kupiłem suplementy Nitro-Tech Hardcore, Shock Therapy ze Stormem, ale nie mam pojęcia jak rozłożyć odżywki i jedzenie i co zacząć jeść. Mam 20 lat, 180 cm wzrostu i ważę 82 kg.

2010-11-23
Radosław Słodkiewicz - Polska siła! grudzień 2010

2010-10-21
Na wstępie chciałbym pogratulować Panu sukcesów oraz coraz większego grona zawodników, którzy zaufali Panu i chcą pod Pana okiem trenować. Jestem fanem MD i śledzę treningi Michała Karmowskiego i myślę, że wspólnie możecie dużo osiągnąć. Trzymam kciuki. Przechodząc do sedna sprawy. Mam 20 lat, staż treningowy 2 lata. Ważę 75 kg przy wzroście 182 cm. Trenuję trzy razy w tygodniu. Poniedziałek: plecy + triceps, środa: nogi + biceps, piątek: klatka + naramienne. Wymiary: Biceps – 35 cm, klatka na wdechu – 100 cm, udo – 56 cm, łydka - 41cm. Mam budowę ektomorfika. Dietę stosuję już jakieś pięć miesięcy. Zjadam 180 g białka (piersi z kurczaka, wołowina, kotlety sojowe, twaróg, serek wiejski, białka jaj), 400 g węglowodanów (ryż biały, makaron, płatki owsiane, musli, banany) i 75 g tłuszczy. Mój problem polega na tym, że ostatnio nie mogę poprawić swojego wyglądu, drażnią mnie małe ramiona i mała klatka piersiowa szczególnie w środkowej jej części. Główny nacisk kładę na nogi i plecy, w tym na najszerszy grzbietu, ale i tak tzw. motyl jest bardzo mizerny. Nie wiem, gdzie robię błąd. Ćwiczę bez jakichkolwiek odżywek czy sterydów. Mój plan ćwiczeń wygląda następująco: zawsze robię trzy serie po 12–15 powtórzeń, ostatnia seria do załamania. Plecy: ściąganie drążka wyciągu górnego, podciąganie na drążku, wiosłowanie sztangą lub hantlami w opadzie, martwy ciąg. Triceps: prostowanie przedramion na wyciągu górnym, wyciskanie hantli zza głowy, pompki lub prostowanie przedramienia w opadzie. Nogi: prostowanie podudzi na maszynie, zgięcia podudzi w leżeniu na maszynie, wykroki z hantlami, przysiady ze sztangą, wspięcia na palce ze sztangą. Biceps: uginanie przedramion hantlami styl młotkowy, uginanie ramienia w opadzie tułowia, uginanie ramion ze sztanga lub hantlem na modlitewniku, uginanie ramion hantlami z supinacją. Klatka: wyciskanie sztangi na ławce płaskiej, wyciskanie sztangi na skosie, rozpiętki na ławce płaskiej lub skośnej. Naramienne: unoszenie ramion bokiem, unoszenie ramion w opadzie tułowia, wyciskanie sztangi zza głowy lub podciąganie sztangi wzdłuż tułowia, szrugsy. Kolejność ćwiczeń jest różna, ale zawsze zaczynam od ćwiczeń cięższych angażujących więcej mięśni, a kończę na izolowanych, nigdy na odwrót. Proszę Pana o jakąś korektę lub radę, bo od czterech miesięcy stoję z sylwetką w miejscu. Siła może i rośnie, ale na sylwetce bardziej mi zależy. Dziękuję za pomoc i życzę jeszcze większych sukcesów.

Realizacja: Ideo CMS Edito Powered by:
Copywrite © 2008 Wszelkie prawa zastrzeżone
Wydawcą portalu internetowego musculardevelopment.pl jest Fitness Authority® Sp. z o.o. (Wydawca) z siedzibą w Otominie, ul. Konna 40. Wszelkie prawa do treści, elementów tekstowych, graficznych, zdjęć, aplikacji i baz danych są zastrzeżone na rzecz Wydawcy lub odpowiednio na rzecz podmiotów, których materiały - na podstawie współpracy z Wydawcą – są udostępniane w portalu musculardevelopment.pl

counter_pages