Facebook

Subskrybuj RSS

Relacje

drukuj Polec Znajomemu

FIBO 2009

Redaktor: Ernest Durlej
data: 21.05.2009

W dobie kryzysu każda gałąź przemysłu boryka się z problemami. Jednak wydaje się, że sprawa nie dotyczy przemysłu suplementacyjnego i fitness. Niewątpliwie przemysł motoryzacyjny i wszelkiego rodzaju wyroby luksusowe dotyka brak popytu, ale z naszych obserwacji, jakie poczyniliśmy na targach FIBO ESSEN jasno wynika, że ludzie nadal mają pieniądze na zdrowy styl życia i nie zamierzają na nim oszczędzać.
Co roku, tradycją drugiej połowy kwietnia stały się największe europejskie targi fitness, wellness i spa – FIBO ESSEN. Można było tu znaleźć wszystko, co
w jakikolwiek sposób łączy się z wyżej wymienionymi dziedzinami. Ofertę targów uzupełniono o elementy wyposażenia klubów fitness, siłowni, solariów itp. Nas najbardziej interesowała hala wystawowa FIBO POWER, w której, jak co roku zgromadzili się najwięksi i najbardziej wpływowi producenci odżywek i suplementów na świecie. Polskim akcentem było stoisko ActivLabs, które, niestety, niczym się nie wyróżniało, zwłaszcza w porównaniu z drugim wystawcą z naszego kraju – firmą OLIMP. Stoisko OLIMPU było jednym z największych i najbardziej okazałych. Mogliśmy tu zobaczyć cały Olimp Team, między innymi Kamilę Porczyk, Mariusza Strzelińskiego, Piotrka Głuchowskiego, Pawła Poloczka, czy samego Pudziana.
     Kilka razy dziennie, na mini scenie przy stanowisku firmy, obserwowaliśmy przypinających się zawodników. Warto także wspomnieć, o hostessach firmy, które robiły ogromne wrażenie, co można też było wywnioskować po zainteresowaniu męskiej części zwiedzających. Zorientowani w fitness, atakowali głównie Timeę Majorovą, skutkiem czego biedna dziewczyna cały dzień stała w blasku fleszy.
Co ważne, dawno nie widziane na scenie gwiazdy Olimpa, prezentowały całkiem dobrą formę.
Jeśli chodzi o zagraniczne akcenty wystawy, to jak co roku, w tym samym miejscu mogliśmy zobaczyć reprezentantów firmy Universal. Nowy, zupełnie odświeżony wygląd firmy jest bardzo korzystny. Marka zdecydowała się na zupełne oddzielenie swoich obu linii – Animal i Universal 77’. 

 

Cały artykuł można przeczytać w czerwcowym "Muscular Development"

Realizacja: Ideo CMS Edito Powered by:
Copywrite © 2008 Wszelkie prawa zastrzeżone
Wydawcą portalu internetowego musculardevelopment.pl jest Fitness Authority® Sp. z o.o. (Wydawca) z siedzibą w Otominie, ul. Konna 40. Wszelkie prawa do treści, elementów tekstowych, graficznych, zdjęć, aplikacji i baz danych są zastrzeżone na rzecz Wydawcy lub odpowiednio na rzecz podmiotów, których materiały - na podstawie współpracy z Wydawcą – są udostępniane w portalu musculardevelopment.pl

counter_pages